Saiful Apek Ditangkap Kerana Memiliki Dadah

saiful apek, apek senario

Saiful Apek


Pelawak terkenal, Saiful Apek atau nama sebenarnya Mohd Saifulazam Mohammad Yusoff, 41, ditahan polis semalam kira-kira jam 10 malam semalam.

Sebelum ini memang ada dengar-dengar cerita Apek Berdapur dan lain-lain. Kali ni Saiful Apek sudah kantoi memiliki 40 gram ganja. Saiful Apek ditahan polis bersama lima lagi rakan nya di rumah Saiful Apek di Jalan PJS7 Subang Jaya. Saiful Apek bersama rakannya direman selama empat hari.

Kes Saiful Apek disiasat di bawah Seksyen 39A(1), Seksyen 6 dan Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

16 Jun 2010 UPDATE Kes Ganja Saiful Apek (Senario):

Menurut akhbar tempatan, Saiful Apek ditahan ketika baru saja ‘menikmati’ ganja tersebut di rumah beliau bersama 5 rakannya. Saiful Apek dan rakan nya sedang menyaksikan perlawanan bola sepak World Cup 2010

Saiful Apek dibebaskan hari ini setelah tamat tempoh reman. Kita tunggu penjelasan berkenaan kes dadah Saiful Apek ini. Persatuan seniman memandang serius perkara ini dan kerjaya Saiful Apek mungkin akan terganggu.

Comments

  1. apek memalukan…bongok….blah lah lu…mat ganja…

  2. klu dh glamer tu agak2 lah nak wat benda yg bodoh tu…kan dh kena tgkap sape yg malu??? mereka & kluarga mereka…:d:d//:):o:-\”

  3. die tak bongok..tp mgkin ade masalah & alasan tersendiri… klu U (gugu) di tempat die ape nak buat? sume ni dugaan ALLAH…so kena pandai & berfikir mane yg [email protected] tak baik….:-?

  4. mamamia says:

    la..nape wat g2 apek…hidup ni kn hanya sementara:-?

  5. adek baru saja tgok filem buat kecoh …amat minat saiful apek ..tapi adek tak suka lagi pada saiful apek …mat dadah jangan kasi hiburkan rakyat Malaysia

  6. Jgn la mengata org sgt.. kene kt anak sendiri or family member sendiri kang nk kata pe..
    Lg pun ganja ni biase.. besepah org isap or penah isap ganja.
    X mustahil sape2 pun bleh amik ganja..

  7. oit gugu.. suke2 je ckp apek bongok.. cuba la pk klu jd kt tmpt die.. ko 2 yang bongok!!

  8. klu x ske 2 jgn la nk kutuk2.. dol!! :-w

  9. salam, setiap orang akan tersesat.. xbaik menghina orang.. jgn krn mulut bdn binasa lak.. should u doa die dapat mencari jalan yg lurus.. kalo suke kondem org.. mcm mn org islam nak maju.. mcm mana nak kalahkan zionis?

  10. dia hisap ganja tuk menambah kn selera makan dan menaikan berat badan je..:)>-

  11. org hisap ganja mana naik berat badan.. tp bab selera mkn mmg superb.. mcm bela hantu raya..

  12. Kasihaann… Hilang lagi sebutir bintang negara. Apo nak dikato…:(([-(

  13. akudankucingitu says:

    dari dulu dah agak dia ni amik dadah..lawaknya macam lalok..takkan la korang tk perasan kot.

  14. mana nk perasan sbb tk nampak…:d

  15. apek,lu layan apa barang skali pun lantak la lu punya suka..wa tetap minat sama lu..

  16. mcm mana nk gemok klu yang mkn tu hantu raya..apa lu ..

  17. btl tu..teman sokong apa yg mike kata.

  18. sbb dia ingt hidup ni sementara la dia wt mcm tu,klu tk wt skrg tkut tk sempat nk wt..pas ni dia tkda la wt lg.

  19. sbb tu la dia buat..yang malu bknya dia.

  20. gadis..hantam gugu cukup2.

  21. btl tu..tk suka duk je diam2..bnyk mulut plak diaorg tu kn gadis kan?

  22. 40grm ? bnyk jgk tu . apek apek , haihhh

  23. oit apek..lu ngn gua satu geng la beb…
    gua pon isap ganja cam lu..
    nti kalo lu nk buat bisnes ganja lu cntct gua k..
    gua reti la gak wt ckit2..
    layan pon layan..
    heheheehe:d

  24. umie.......... says:

    kesian kat apek…ker….ada org yg aniaya dia kot:-?:-?:-?:-?:-?

  25. setiap manusia ada je yang tak betulnya…tak perlu la..nak kutuk² apek tu lebih²…ingat dan bersedialah 1 hari nanti ko pun akan Allah uji sebagai mana yang apek sedang jalani sekarang….huu…

  26. kan dah tahu…edar, ambil, hisap, bawa…dadah pasti a boleh membawa ke tali gantung…napa la para artis tak serik2… dah tengok mcm si benjy…pas tu si apek pulak…lepas tu siapa yg rasa nak ikut dia org…kan dia org ti idola korang…so ikut lah…aku tak paham la org2 melayu yg tak berakal nie….

  27. Sudah jadi lumrah kalau pelakon ke penyanyi ke kena tangkap pasal dadah, kecoh jadinya, tapi kalau mat dadah tepi jalan tu tak sape pun nak masukkan kat ruangan ni. Ganja tu tak seberat dadah yang lain, tapi bahaya jugak bagai jerangkap samar. Hidu gam, tagih dadah jenis lain tu lagi lah bahayanya.
    Kita tak perlu menghukum seseorang tu kerana dia terlibat dengan benda-benda ni. Kalau jumpa dia nasihatkanlah dia tu lagi baik dari kutuk dia. Bukan sokong tapi yang benar. Bila kena kutuk dia lagi tension, tapi kalau kita nasihat Insya Allah dia boleh berubah. Bak kata pepatah, busuk diluar boleh di ubat, busuk didalam jiwa merana.Kekadang secara tak langsung keburukan kita dipandang orang. Contohnya: orang yang menghina itu adalah lebih hina dan yang mengutuk itu lebih dikutuk.Jadi bukan hinaan yang patut kita berikan tapi nasihat yang dia harapkan. Doakan ia berubah adalah lebih mulia. Wassallam

  28. tkejut sgt bila dpt tau apek saiful ditangkap kerana dadah..semoga Allah memberi petunjuk & hidayah kpd dia..kita sbg manusia seringkali perlu beringat..amal maa’ruf nahi mungkar…berubah lah apek..

  29. insap la saiful apek….dapat lepas dari makamah taubat cecepat ok:d:):)>- salam…

  30. doa je x dek…inshaallah:d

  31. :-w makin diisap makin kering jadinya.:) jadi kakak kakak yang nak kurus tu meh hisap ganja.ceh gurau je:d salam wa cau dlu:)>-

  32. ooo mat ganja makan ganja 40 gram….tapi sudah kena cekup…ambil sejadah bukak lipat sujut shukur sujud sahwi…doa selamat…:d lagu dari mat ganja:)>-

  33. awek cun says:

    alah biar je lah apek nk hisap ganja ke ?ada dia kacau kita xda kan?so kita jaga la tepi kain masing2 yea..

  34. Princess says:

    hurmmm….apek2..dh tau dadah tu najis ko isap gak..xmalu ker?? klu ko xdkenai, kuarge ko mgkn menanggung malu kt skitar kg ko jerr.tp ko dh tahap artis..mne nk lotak muko kuarge ko 2??? sian kt dorg tau. npe sangap sgt??? npe nk ikot ngn kwn2 yg memg bdoh tahap keldai tu???.. heiii..taubatla apek..:o

  35. slm…xpayah la nk hamon2 org…bende ni xleh nk ckp…korg kutuk apek ni skrng…prcayela akn dtg korg akn hadapi bende ni…x ank cucu…x abg adik…so pd apek…ko isap la ape ko nak isap…yg pnting bringat la der…hidop ni smntare je…pape pon aku ttp minat kat ko…

  36. hisap ganja la baru mari idea melawak.. pe laaa

  37. bunuh pemakai dadah says:

    Biar muampus tu si apek!!!
    Pelawak Veteran macam Mr. Os…
    Seribu kali lebih Bagus di banding si bangsat apek wajah macam pepek tu…

  38. kite bako2 apek
    pegi mampus la broooo……
    jangan nak buat lawak dadah ko tu la…
    sial tk menempat
    fuck sama dia….
    belia benci APEK :p

  39. padan pun kurus keremping macam cicak kubing

  40. whoah this blog is wonderful i love reading your posts. Stay up the great work!
    You realize, a lot of persons are searching around for this
    information, you can help them greatly.

Speak Your Mind

*