Reaksi Isteri Achik Spin Terhadap Kematian Achik Spin

 

achik spin, achik, isteri achik spin, gambar isteri achik spin, achik spin meninggal dunia

Isteri Achik Spin dan keluarga di Hospital Tunku Ja'afar Seremban


Isteri Achik Spin, H.M. Rose Zaitul Suriani Wati Maarof masih bersedih dengan kejadian yang menimpa suami beliau. Achik Spin dan isteri telah berumahtangga sejak 2005. Mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Puteri Rania pada 2007 tetapi meninggal dunia ketika berusia dua bulan akibat demam panas dan masalah usus dalam perut.

Isteri Achik Spin telah ke Hospital Tuanku Ja’afar, Seremban untuk menuntut mayat suami beliau. Walaupon susah untuk isteri Achik Spin menerima berita sedih yang berlaku itu, dia tetap redha dengan pemergian suaminya. Takziah buat isteri Achik Spin dan keluarga.

 

Comments

  1. nanie_1988 says:

    al-fatihah bt arwah achik dan takziah untuk kluarga achik…..smoga kluarganya dpt meredhakan kepergiaan arwah…amin

  2. takziah ku ucpkn kpd kluarga arwah acik spin.smga rohnya d tptkn org2 yg biman.thn lbh menyanyangi arwah.al-fatihah.amin.:(

  3. Takziah buat family acik spin…

  4. ASYRAF_KEDAH2010 says:

    SMEKOM……….. KEPADA KELUARGA ACIK SEMOGA DAPAT MANARIMA PERMEGIA ACIK DEGAN REDOR………. SYA DARI KEDAH INGIN MEGUCAPKAN TAKZIAH……… AL-FATIHAH:”>

  5. s@d g!rl says:

    sedihnyerr…xpercye arr:(:o
    msih trkejut ag..

  6. cedih giler r..:((
    xsgka penyanyi comel n pelakon come y aku minat dari zaman skolah nie pergi trlalu cpt..
    takziah pada fmly achik xpecially wife n 2 owg ank gurl arwah…xpe..insyaAllah arwah ank sulung achik akn bantu achik kt sne..sme2 la kite doakn supaya arwah di tmptkn ke tmpat owg2 y soleh…amin…Al-fatihah…:|

  7. SALM TKZIAH WAT FMLY ARWH ACHIK SPIN…….:((

  8. :((

  9. :(( al-fatihah buat karga achick spin..smoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya.
    amin..

  10. eliza bari says:

    takziah pd kluaga achik spin mga roh tnang d sana…….:(

  11. semoga roh achik spin di cucuri rahmat..:(

  12. rilek2..:)>-

  13. ya allah :( cm x pcaya jaa achik dh x de kt dunia nie . :(( . ak minat gila ngan dia ! cm na pon , yg pergi ttap pergi , smoga dia dtempatkan di klgan org2 yg disayangi allah :( al- fatihah .

  14. safiya ezora says:

    slm..takziah wat keluarga arwah achik..semoga anda sume tabah menghadapi saat2 kesedihan ini..wat isteri arwah achik, sye tahu agAk sukar untuk anda menghadapi kesedihan ini..kuatkan hati dan redha dengan sume dugaan ney pasti ALLAH membantu kamu..besarkn ank2 awak dengan baik in’allah ada sesuatu menanti kamu..:(

  15. alfatihah.. semoga keluarga beliau dapat menerima ketentuan ini

  16. al-fatihah=(

  17. urm..takziah la tok femeli achik spin…arap2nye die bhgie la kat sne :(

  18. takziah..al fatihah

  19. aesya & ramzulizuliana says:

    takziah to achik’s family… sy mnt sgt ngn arwah …bnyk lagu2 dye yg bduet ngn nana ktorg wt vdioklip sndiri… lpas ni klu nk wt lg mst sdih tringt kn arwah… he’s realy cute…hope god will take him to the real live …ameen…

  20. fizan somban says:

    takziah saya ucapkn buat family arwah achik..semoga rohnya di cucuri rahmat…buat tasha…semoga tabah jalani hdp ini….

  21. so sad[-( moga tuhan memberkati kluarga ni ..

  22. xcye ase achik dah xde…sdih btul…..=(

  23. takziah buat seluruh keluarga achik spin

    semoga tabah menghadapi kehidupan …

  24. TAKZIAH BUAT KELUARGA ACHIK

  25. ;)

  26. :((SLM TAKZIAH WAT FMLY ACHIK YEK..CEDIHNYER..

  27. tedih . . .tangat2 towww. .:((

  28. berat mata memandang..berat lagi bahu yg memikul…AL-FATIHAH..buat arwah…semoga rohnya dicucuri rahmat dan digolongkan dalam golongan org2 yg beriman…AMIN…takziah buat isteri & keluarga arwah…sabarlah menempuh dugaan ini…

  29. farah hani qasyira says:

    yup2….cian achik…..
    sdihnyer……
    al-fatihah…. :( :(( :o

  30. farah hani qasyira says:

    ley wat pic happy lak !

  31. farah hani qasyira says:

    ne ley !!!!!
    sdih ar… :(

  32. farah hani qasyira says:

    lay hepi lak….
    org sdih ar !! :(

  33. saya ngefans bget ma Achik spin,,sya bru tau klau dy udh gx ada N sya gx mnyangka bsa scepat ini,,sya turut berduka cita ats keprgiannya,smoga arwahny dtrima disisi allah N kliargany dbri ksabaran..amiiiin..

  34. Rahel Adelz Dona says:

    sya x cya lnsung..Achick dah xda..sya hrp kluarga Achick tbh mghadapi cobaan ini.. sya sgt minat Achick..n sya trt brdukacta dgn apa yg tlh mnimpa Achick n kluarga..Achick..smoga Achick sentiasa tnang d atas…amiiin…….[-(

  35. aku bru tahu klo achik spin udah mninggal ,,,
    achik maf kan aku, aku orng indonesia yg kagum pada mu chik.buat kluarga yg dtinggal kan mhon brsabar mri kta bertawakal…
    al-fatehah

Speak Your Mind

*