(GAMBAR) Syafiqah Amanda Tepi Kolam untuk Pin up Mangga

 

Syafiqah amanda, syamsul

Siapa yang teringin nak swimming hujung minggu ni?


Kalau cakap pasal mag Mangga ni, semua dah cukup arif dengan Mangga yang dilabelkan sebagai majalah playboy Malaysia.

Bukan kami cakap, orang dah ramai yang cakap macam tu. Sebab apa orang kata macam tu? Sebab nya ialah Mangga adalah tempat artis dan pelakon yang tak berapa nak popular untuk bergambar dengan aksi seksi dan dedah sana sini termasuk basah-basah tepi kolam.


Tujuannya supaya cepat naik dengan kontroversi dan publisiti murahan. Pleaseeeee…

via Jiwang.org

 

Comments

  1. yA ALLAH SWT INI KER WANITA ISLAM SEKARANG… MASYA ALLAH…..

  2. mashaAllah……….abes semua nk tayang,apa ni xde maruah dh ke pompuan o0oiii,
    smpn2lah skit utk suami nti…
    igt dh cantik sgt ke pkai n posing camtu???

  3. Alaaa..ngko orang jeles ke..biar la dia nak tunjuk apa pun..kan kecantikan itu anugerah tuhan…bagus juga ada artis kita yang berani macam ni, kalau nak sopan, tutup tutup pun bosan gak..
    Apalah salahnya tayang yang terbonjol bonjol tu..orang jeles je yang meremang bulu roma tengok..hahahah:-\”

  4. mashaAllah per lh teruk sgt pragai artis2 skg nie..sume bnde dorg nk tnjuk..aku jd laki pun nek mnyampah tgk artis2 cm nie skg..
    en dani nie mmg stok laki ske men dgn ppuan cmnie kot..aku lau nk kwin xhinggin nk ppuan cmnie jd bini aku..nnt tkut dgn aku2 kne heret kt api neraka..dh lah amal ibadat aku xseberapa

  5. 4 jenis lelaki yang ditarik perempuan ke neraka:

    1. Ayahnya

    Apabila seseorang yg bergelar ayah tidak memperdulikan anak-anak perempuannya di dunia. Dia tidak memberikan segala keperluan agama seperti mengajar solat, mengaji & sebagainya. Dia membiarkan anak-anak perempuannya tidak menutup aurat…..tidak cukup kalau dengan hanya memberi kemewahan dunia sahaja maka dia akan ditarik ke neraka oleh anaknya.

    2. Suaminya

    Apabila si suami tidak memperdulikan tindak tanduk isterinya. Bergaul bebas di pejabat, memperhiaskan diri bukan untuk suami tapi untuk pandangan kaum lelaki yang bukan muhrim apabila suami mendiam diri walaupun dia seorang alim seperti solat tidak bertangguh, puasa tidak tinggal maka dia akan turut ditarik oleh isterinya ke neraka.

    3. Abang-abangnya

    Apabila ayahnya sudah tiada, tanggungjawab menjaga maruah wanita jatuh ke bahu abang-abangnya…..jikalau mereka hanya mementing keluarganya sahaja dan adik perempuannya dibiar melencong dari ajaran ISLAM …tunggulah tarikan adiknya ke neraka kelak.

    4. Anak Lelakinya

    Apabila seorang anak tidak menasihati seorang ibu perihal kelakuan yang haram dari Islam, bila ibu membuat kemungkaran pengumpat, mengata & sebagainya, maka anak itu akan disoal dan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak. Nantikan tarikan ibunya ke neraka.

  6. dani:giler ke pe..xde otak eh..???lau ko org islam mmg ko sengal..! xde otak nk pk halal haram..bkn men suke lak yer..mst otak blue+kuning!! pe la..lau bkn islam lantak kau…! DAMN!

Speak Your Mind

*