(Gambar) Seksi nya Scha Al Yahya dan Irma Hasmie

Scha Alyahya, Irma Hasmie, gambar seksi scha alyahya, scha al yahya, gambar seksi irma hasmie

Scha dan Irma memang seksi


Gambar Scha Al Yahya dan Irma Hasmie ini memang dilihat agak seksi. Tapi untuk artis dan pelakon, seksi sikit-sikit tu biasalah. Bila seksi baru peminat suka tengok. Kalau tak seksi kurang pulak peminat nanti. Bukan nya tiada orang biasa yang bukan artis seksi-seksi belaka.

Tapi kami suka melihat Irma Hasmie dalam drama bersiri Aliff Firdaus. Bila lihat Irma Hasmie berlakon pakai kebaya dan baju kurung bertudung nampak ayu sangat.

Comments

  1. awek cun says:

    apa yg seksi..saya tengok biasa je..

  2. scha al yahya ni lebih cun dr irma hasmie…irma hasmie ni tak la cun mana pon…

  3. ppuan kalu bogel pun dia x rasa dia seksi!!!

  4. nama pun artis…bape rmai artis kt msia ni pkaian x seksi?

  5. maaf, tak cun mne pun nk pkai seksi…. ee sakit mate tgk due2 ni..

  6. miss_petronas says:

    cun lg irma hasmi dr c hidung kmbang tuuww..

  7. tau xper:d

  8. quEenR!ana says:

    tajuk wt gempak jer.. seksi ker??
    bese-bese je..
    kalu pkai skirt pendek cm RCW and Azza elite tu bru la bly kt seksi…:)>- :-\”

  9. papanakal says:

    irma hasmie tu geboo, body mantab habis bro

  10. papanakal says:

    mcm la awk tu cun sgt2…

  11. Haluaa mennä syvemmälle omissa fantasioissaan, tai kokeilla jotain täysin uutta villiä.
    Hyppää kyytiin samantien ʝa löydä itsestäѕі see villimpi puoli.

    Partnerin pettäminen treffailun, chattilun tai flirttailun muodossa piristää sinua јa tuo mahdollisesti lisäpotkua mуös arkipäiväiseen parisuhteeseesi.

Speak Your Mind

*