(Gambar) Rozita Che Wan Berskirt Pendek. Peha Gebu!

 

rozita che wan, azza elite, skirt pendek

Azza Elite dan Rozita Che Wan memakai skirt pendek menampakkan peha gebu yang menggiurkan


Gambar Rozita Che Wan memakai skirt pendek ketika menyaksikan Konsert Akhir AF8 menjadi gosip hangat. Tidak ketinggalan Azza Elite pon sama-sama berskirt pendek.

Apabila dicomparekan, peha siapa paling besar antara Rozita Che Wan dan Azza Elite semestinya pemenang jatuh kepada Azza Elite dengan peha sebesar satu pemeluk. Rozita Che Wan pula memenangi kategori peha paling gebu dan mulus.

Rozita Che Wan dan Azza Elite memang sangat seksi dengan skirt pendek malam Konsert Akhir AF8. Walaupon Rozita Che Wan baru saja pulang dari menunaikan umrah, beliau belum sampai seru untuk berpakaian lebih sopan. Aik! Berpakain sopan pon nak kena seru, ingatkan nak kahwin je tunggu seru.

rozita che wan, anugerah skrin, skirt pendek

Rozita Che Wan memakai dress ala arabian ketika Anugerah Skrin 2009. Nampak peha gebu jugak


Bila melihat gambar Rozita Che Wan skirt pendek ini teringat pula kami kepada satu lagi gambar Rozita Che Wan semasa Anugerah Skrin 2009 dengan tema Arabian Night. Pakaian arab Rozita Che Wan nampak seksi ala-ala penari Arab, persamaannya skirt Rozita Che Wan juga pendek sehingga menampakkan peha Rozita Che Wan.

 

Comments

  1. llienda lando says:

    korang sume belagak bagus jew..padahal diri sendiri po x btol…jangan pandai nilai diri org…diri sndiri tunggang langgang..

  2. owh rozlta u are my swet

  3. huuuii mantop tue rozita.. klu dpt isap buah dada die mmg sdp…. msh ada lg kot.. yum yum..

  4. huuuii mantop tue rozita.. klu dpt isap buah dada die mmg sdp…. msh ada air lg kot.. yum yum..

  5. apa lah nk jadi ngan POMPUAn zaman skang…pakai dah lah seksi TAK TAKUT ALLAH ke???…sy ckp bukan nk kata sy ni baik sgt tapi at least kita sbg umat ISLAM tahu mn yg baik ngan buruk..dah lah pakai cam PELACUR…then TUDUNG ENTAH TERBANG KE MANA NTAH….ni ke umat Islam??? sy sgt malu apabila melihat pelakon2 di malaysia ni dgn bangganya membuka AURAT…1st mmg ah dosa…2nd kita kan umat yg terbaik coz Islam mengajar umatnya berbuat baik dan bersopan santun…yg si Rozita ni oakai camni mmg nak tempah NERAKA agaknya…ingatlah ketika Rasululllah SAW berisrak mikrajdari kota Suci Makkah ke Bailtulmagdis,Baginda melihat pelbg bentuk seksaan sepanjang perjalanan Baginda tetapi ada sesuatu yg paling mengerikan yakni gambaran seorg wanita yg tergantung rambutnya dan dibakar rambutnya…baginda bertanya kpd Jibrail…apakah yg terjd kpd wanita itu…Jibrail berkata itulah dia wanita yg TIDAK MENUTUP AURATNYA ketika mereka hidup dan mendedahkan AURAT MEREKA KPD KHAYALAK…maka itulah dia bentuk seksaan yg akan diterima oleh wanita yg melakukan perbuatan ini jika mereka mati kelak…perlu diingatkan bhw itu merupakan seksaan di akhirat…klu di alam barzah ( alam kubur ) mcm mn lak tu??? pikir2 akn lah coz para pelakon yg berkenaan WAJIB ingat bhw mereka merupakan pandangan maysrakat coz apa yg mereka wat masyarakat akan tgk….lihat sj time anugerah2 yg dianjurkan oleh mn2 badan utk mengiktiraf para pelakon…bg sy tak salah tapi yg SALAHNYA ada kewajipan menutup aurat tu…mmg boleh dikatakan sy tgk dorg pakai dh mcm HOllywood dh!!! dah tak tau mn 1 aurat mn 1 dosa….yg peliknya baju2 yg dipakai tu makin kurang kainnya makin mahal harganya…dah lah pakai mendedahkan dada lepas tu klu dorg tonggek lak…mmg nampak lurah!!! mmg tak tahu erti malu lansung….nasib baik ah yg pelakon2 lelaki majornya bersopan agi…klu tak…mmg abis ah….tapi probnya skang yg pompuan ni…sy klu nk tegur mmg sy yg kena marah…coz dorg kata itu hal aku ko jgn masuk campur tp bukan kah dlm Islam mengatakan bhw adalah menjadi kewajipan kita sbg umatnya menegur selagi yg termampu???..lepas Rozita wat PERKARA TERKUTUK ni kan esoknya kuar paper yg kata rozita mmg maaf coz wat silap….bagi sy ah ALASAN TU MMG PALSU + DUSTA + PEMBOHONG + MEMBUTA TULI NAMANYA…coz apa?? coz yelah klu Rozita still budak2 agi mmg ah sy accept ni tak dh TUA KEREPOT…. berlagak cam JANDA MUDA ( sebenarnay JANDA BERHIAS ) UWEKKKKKKK!!!!!….OK…SY RASA AH DH CUKUP SY KOMEN COZ sy org Melaka klu sy komen byk2 kang…alamtnya artikel ni mmg kena delete…so baik sy berhenti kat sini …kpd Rozita dan WANITA2 yg rasa aurat tu msih lg melopong….bertaubatlah..pakai tudung…tutup aurat…klu rasa dosa tu berbakul2….cepat2lah berubah sebelum ALLAH mengambil semula hak-Nya wallaualam…

  6. hah . tngok tu . azza elite paha berlemak nk tnjuk2 plak . macam x cukup kain je . rozita plak kedut2 . dasar mak cik tua ganyut x tahu malu . ntah2 anak2 die pon malu , x tahu mne nk sorok muke .

  7. buit rozita says:

    bleh dk sye nk pgang tetek rozita yg bsar tu?

  8. burit rozita says:

    bsar ye tetek rozita tu?

  9. bodoh. ko tak tahu ke maksud mashallah? org sebut naouzzubillah atau astaghfirullahalazim.

  10. orang cntik…pakai ape pn da jd tarikan mata orang ramai…..

  11. nak biar muslim. jadi dosa balik kita yg tak menegok..tp dia nak jugak macm tu, lantak dia lah

  12. kubur masing2 tak payah la bagi coment pd sesiapa,daripada duk coment org baik kita coment pada diri sendiri.masing2 ada akal tersendiri utk berfikir mana yg baik n mana yg buruk.yg menjawab pd hari akhirat masing2.so tak payah la duk coment pasal org lain utk bertambah dosa kita sendiri.

    • hamba Allah says:

      memang kubur masing2 tp bila mati adakah kita boleh menggali kubur dan masuk ke kubur sendiri? mengafankan diri sendri? apa yg org lain tegur adalah demi kebaikan…ambillah ikhtibar dan fikir2kan bkn nya menemplak org yg menegur…teguran adalah sebagai ingatan utk tdk terpesong lebih jauh dari garisan2 yg telah ditetapkan oleh Allah…

    • Bangus sekali jawabannya

    • Islam agamaku says:

      jangan sesekali cakap kubur masing masing..sebab memang yg mati kita…tapi kita x tanam sendiri,xbaca talkin sendiri,xsolat jenazah sendiri…jadi jngn lah ckap kubur masing masing…org yg banyak buat dosa ni…matinye nanti belum tentu x menyusahkan org…dia buat dosa kt dunia…nanti org nak kebumikan dia bnyak dugaan nye…yg hidup juga yg susah…so please ye jngn cakap kubur masing masing

  13. student says:

    ni bukan masalah jels ah ni masalah agama!!! ko tak de agama ke???…

  14. student says:

    AURAT itu HAK ALLAH……jgn dipertikaikan kerana ia semangnya termaktub dlm Al-Quran dan HAdis..maka jika ada pihak yg mempertikaikannya maka kemurkaan Allah akan berlaku…Ingatlah sekali Allah melaknat kita…adakah solat serta amalan2 kita yg lain diterima oleh-Nya ? Anda juga sebenarnya menafikan HAK AL-QURAN serta HADIS sebagai sumber rujukan umat Islam serta menafikan KEWIBAWAAN Al-Quran dalam membela umat Islam di Mahsyar kelak….

  15. student says:

    Ingatlah ketika Rasulullah berisrak dari Masjidil haram ke Masjidil Aqsa…baginda diperlihatkan dgn pelbagai bentuk seksaan..antara seksaan yang menjadi tanda tanya Baginda ialah gambaran wanita yang digantung rambutnya dan otaknya dibakar sehingga mendidh…maka Rasulullah bertanya kepada Jibrail,apakah gambaran seksaan itu wahai Jibrai ? Jibrail berkata : Itulah dia WANITA yang TIDAK MELINDUNGI RAMBUTNYA daripada dilihat oleh lelaki…so kpd saper2 yg TERASA tu byk2 ah sedor diri coz kiyta ni hidup sekadar pinjaman dr Allah sajer…ingat tu..sy tegur atas dasar ISLAM coz Rasulullah pernah bersabda bahawa cegahlah kemungkaran…terdapat 3 cara yakni lidah,tangan mahupun hati dan hati merupakan selemah2 iman….wallualam..

  16. hai rcw spender pun merah jugak ke?

  17. baby_chenta says:

    hahahha..org tua x sdar diri..
    mkin tua makin menjadi..
    dh xde rupa org islam dh…

  18. awak tuh seorang yang sedar diri ke? jaga tutr kata kalau nak mengata orang pun.

  19. RCW@SymbolSex

  20. best lah tok…klo rozita leh baco best ni tok ;)

  21. sy sokong 100%

  22. dorg ni tau ckp jer….mmg lah hak msg2…tp tau x agama ni xleh wat men….suka2 je komen tnpa bfkr..skt ati lah bila soal hukum dpertikaikan…dah jd tggjwb kite menegur sesama muslim…klo x kite gak yg tggung dosa..tau x satu hadis dah myatakan beza antara org kafir nagn muslim adalah dr segi amal ibadat nye…so klo dah mcm ni…ape beza muslim ngan kafir

  23. Peha azza elite mcm pemain bola sepak tu!. . Selulit tebal!. Peha rozita lak dah nampak tias la. Hehee. . . Janda memang kena pakai camni kalo tak dato dato gatal tak pandang diaorg. . .

  24. peha rozita che wan d kangkang lagi, baru best dpat tengok lubang syurga. .

  25. Jahil lgg says:

    Che Ta..sepatutnyr berterima Kasih laa pd Dr Har kerana sudi menegur MU..xsume sanggup menegur..nk ngutuk lg Ada laaa..Cuba jdkn zaiton Sameon sbg iktibar..jgn terlalu bangga dgn seksi yg Ada..iTu sume pinjaman drNyr wat seketika..

    • hamba Allah says:

      akan adakah trajedi zaiton sameon ni berulang kembali??? telah banyak ingatan2 drpd smua pihak…fikir2kan lah seblum telambat…

  26. apalah lu orang banyak komen ,kasi lah dia senang sikit,dia tengah gatal tu…

  27. penyibokkkk says:

    korang ni nak sibik hal orang kenapa?…tak de kerja lain ke… asyik nak mengumpat je…kata salah,habis tu korang tulis macam-macam yang tak baik tu bukan dosa….fikirlah….

  28. x tegur, sama2 tanggung dosa,.. bila tegur plak org kata kita jaga tepi kain…
    haishh.. manusia..manusia..

  29. gregory rinyib love lidiah says:

    cantik nyer minah 2 org ni. sy nak juga

  30. aku penah dengar ustaz kat kg aku ckp … kita x perlu la nak salahkan orang len .. salahkan diri sendiri dulu .. apa2 hal pun salahkan diri sendiri sebb2 n punca2 kita mengata 2 adalah sebb sendiri .. dan akhir2 zaman ni bnyaknya orang2 yg akan bercakap pasa hukum hakam agama tapi Al-Quran pun belum tentu dapat diterjemahkan .. adakah anda tergolong skali ??

  31. Kau ingat sini negara amareka ke? Hmmm muhasabah dirilah. Kita berketurunan melayu agama islam. Che ta ameklah ni sebagai pengajaran dan cuba fikirkan elok elok. Semakin banyak saudara saudari islam menegur semakin banyak pahala mereka dapat :) saya akan sentiasa mendoakan agar che ta dibuka pintu hatinya dan mendapat hidayah dari allah swt. Amin

    • tak payah banyak cakap…marilah sama-sama kita muhasabah diri dan sama-sama renung dan faham apa yang Allah sebutkan dalam Al Quran,”amal makruf nahi mungkar”, iaitu hendaklah kamu menyuruh kepada kebaikan dan menegah perbuatan keji dan mungkar. Maka disini menjadi kewajipan setiap individu yang mengaku dirinya islam yang bertuhankan Allah bernabikan Muhammad saw menyuruh manusia berbuat kebaikan dan sama-sama menegah perbuatan mungkar. Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan beramal salih dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran dan kesabaran.

  32. tak payah banyak cakap…marilah sama-sama kita muhasabah diri dan sama-sama renung dan faham apa yang Allah sebutkan dalam Al Quran,”amal makruf nahi mungkar”, iaitu hendaklah kamu menyuruh kepada kebaikan dan menegah perbuatan keji dan mungkar. Maka disini menjadi kewajipan setiap individu yang mengaku dirinya islam yang bertuhankan Allah bernabikan Muhammad saw menyuruh manusia berbuat kebaikan dan sama-sama menegah perbuatan mungkar. Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan beramal salih dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran dan kesabaran.

  33. dh besar pon…dh blh thu mna yg bik mna yg brk…

  34. Islam agamaku says:

    jangan sesekali cakap kubur masing masing..sebab memang yg mati kita…tapi kita x tanam sendiri,xbaca talkin sendiri,xsolat jenazah sendiri…jadi jngn lah ckap kubur masing masing…org yg banyak buat dosa ni…matinye nanti belum tentu x menyusahkan org…dia buat dosa kt dunia…nanti org nak kebumikan dia bnyak dugaan nye…yg hidup juga yg susah…so please ye jngn cakap kubur masing masing

Speak Your Mind

*