(Gambar) Panas Anak Datuk K dan Sophia Bersosial

 

Cerita anak kenamaan lagi, yg ni cerita anak Datuk Khalid Jiwa, ala suami penyanyi kesayangan korang Datuk Siti Nuhaliza. Dalam gambar dibawa ni ade la beberapa aksi2 anak Datuk K yg sedap jugak la nak layan. Bit*ch yg hot ni name nye Sophia bla bla…korang tgk la sndri ye, pastu luahkan perasaan sekali tau.

Anak Tiri Dato Siti

Anak Tiri Dato Siti

Anak Tiri Dato Siti

Anak Tiri Dato Siti

Anak Tiri Dato Siti

Anak Tiri Dato Siti

Anak Tiri Dato Siti

Anak Tiri Dato Siti

 

Comments

  1. muka dia sebijik mcm dato k la skrg.. tinggal takde misai je lg..

  2. Facebook User says:

    betul2.. hehe :d

    dah menigkat dewasa skit kang boleh lah mewarisi datuk k.

    bapak borek anak rintik :d/

  3. sama cantik sama padan..bagai pinang dibelah 2…lagi cantik kalau dah kawen…dpt anak mesti cute… :)

  4. mesi mesi says:

    jgn nak condemn siti..
    ni bukan anak kandung siti
    ni anak tiri je..
    so,jgn nk relate siti ngan mamat tu
    lu think la sndiri!!:-w

  5. btl ckp mesi2 tue:)

  6. macamana mak budak (kak zawiyah) ngan bekas laki didik anak dia nih?.

    tapi i paham..sebab kaya camni la jadinya.
    yg tak berapa nak kaya pun perangai lagi teruk.
    isap dadah…arak..judi..pompan.

    so what?.

    dan i kalo parent kaya..sure bf i mat salleh oke.

  7. cantik sial sophia tuu .
    hehe
    siyess:d

  8. hai?comel betul anak datuk k

  9. :o:((

  10. Ala. . .kalo aku jd pompan tue aku lyan laki yg hndsome mcm adib,ank dato K nie. . .hahah. . .

  11. hehe. . .ank dato K handsome gle towh. . .huhu . . .die ade fcebook x hah? :-?\

  12. Insaflah…

  13. insha ;] says:

    hmmm….mcm ni la kalau dh kaya…duit berkepuk xtau nk wat pe…apa2 pn…semoga adib insaf n kmbali ke pngkal jln…amin2x

  14. perghhh emang giler lahhh anak2 dato zaman sekarang… bertaubat lah apa ingat duit boleh bwa msuk kubur ke ape… adehhh….. hermmm ape nk jdi dgn mnusia…. dumb u…. hakhakkk

  15. dah org banyak duit gitu le…

  16. jgn lupa daratan dah la.. sat gi tejun sungai…boya dok tunggu je…buat keja tu patut2 la..

  17. Fruit Lover says:

    Perghhhh…dada si awek ni..mantop gile! Mane nak dapat awek2 dada mcam ni erk?? Kat luar tu ramai yg cun dn cantik tapi buah macam tak nak tumbuh je..dapat yg cantik cun melecun dan badan mcm ni terus gua kawen..main buah je setiap hari.

  18. asl la panggil bitch! x baik dowh… bpk cun awek tu haa.. panggil la angel ke.. tah pape tah admin… sian kat awek caya tu ha.. ak cm sedih la.. :( to sophia.. baby.. im waiting for u forever!!!

  19. ALAHAI..SEKEJAP JER TU…BILA DAH BOWRING…KENA TGGAL…PASTU SALING BURUK2 KAN SESAMA SENDIRI.

  20. Hrap ke muke hensem tpi perangai tak sebaik rupe, perempuan mcm ni kalo dh dpat,
    Rugi lah laki ni, sbb smua lelaki tgk dia… Yg ada kburukan dpat
    Bkn kbaikan d trima… Hrap adib insaf dn jumpa perempuan yg menutup aurat, amin

  21. Tak geram ke Dato K tengok gf anaknya. mau terkeluar bijik mata bapak nya.

Speak Your Mind

*