(Gambar) Ferrari Merah Dato’ Siti Nurhaliza?

 

ferrari merah dato siti nurhaliza, ferrari


Dato’ Siti Nurhaliza baru-baru ini telah mengunjungi Melaka Bandaraya Bersejarah dengan menaiki kereta Ferrari berwarna merah. Khabarnya Ferrari merah ini antara salah satu koleksi kereta Dato’ Siti Nurhaliza. Antara koleksi kereta Dato’ Siti Nurhaliza adalah Audi Q7, BMW, Mercedes Benz dan macam-macam lagi la. Yang pasti semua harganya adalah RM 500k dan keatas. WTG.

 

Comments

  1. Nak tunjuk kaya saja. Nak buat perniagaan pun pinjam duit orang. Dahlah tak ada anak, ada hati nak jadi mak angkat! Minum di Starbuck pun kepoh! Habis, kita orang pulic yang boleh dikatakan setiap hari pergi Starbuck, tak masuk pun dalam internet! Bodoh Siti tu! Padan muka tak ada zuriat!

  2. betul ckp kau tdi amiyra, nak tunjuk kaya, klau dh byk harta, mati esok, jenazah tu tanam dlm rumh or tanam ng kereta mewah dia.. hahhh, kaya menunjuk pula tu! kita bkn apa, aku tengok bekas isteri dato K tu! wow lebih lawa,cantik,kaya xda gosip, aku suka tgk wajah bkas isteri dato K… lawa orgnya dri c citi, c citi nak cepat kaya segera kn cri laki org yg kaya-raya untuk smpan harta byk2.

  3. Wei korang tu apsal dengki sangat…CT ni adalah artis dan artis ini mmg apa saja aktiviti yang di buat akan ada reporter yang buat laporan. Especially CT Nurhaliza adalah artis no 1 malaysia. So kalau x suka x perlu la nak sakit hati..just buat x tau k…simple as 1 2 3. Hahahaha

  4. samad jilat kaki artis says:

    ko pegi sembahyang dulu…lepas sembahyang bertaubat..mengagung agungkan artis lebih dari ulama…

  5. ahhhakss…geli hati bila dengar kata2 org yg dengki atas kebahagiaan org lain nie,ada anak ketakde tu ketentuan tuhan kte tak layak nak mempersoalkan..sentiasalah doakan kebahagiaan jika kita sendiri nakkan kebahagiaan tuuu….

  6. biar la dia guna duit dia pakai benda2 mahal2…membazir2 pon xpe…….tgh hidup ni la leh pakai duit..kang dah meninggal mana leh bawak masuk kubur duit tu smua……xyah gado2….dia mampu…kalo dia nak beli pesawat peribadi pon tu hak dia..duit dia…:d

  7. ala.. tu hak ct.. dia kn kaya.. nk beli ape pn biar lah kt dia.. x elok nk kutuk2 smpai mcm tu skali.. tanpa datuk K pn ct tetap jutawan gak.. x yah gadoh2 la.. betul tu momo.. nk beli pesawat pn ct mampu.. :)) dorg xde zuriat sbb blm ada rezeki lagi.. tu smua kuasa Allah… x yah kecoh2…

  8. samad betol says:

    bodoh bahlol,
    sape ulama?
    amiyra n exona 2 ulama’ ke?
    samad xde guna ayat pedas2 pon
    bahlol punya komen

  9. senandung malam says:

    sokong cinta… die beli ape2 pon bukan susah kan kite… so biar lah die buat sesuatu yang boleh bahagakan hidup die…. korang yang jeles nie… tk pyah nk kecoh2 er… ko ade…. hahaha:)>-

  10. Wei. Apasal korang dengki dgn Dato Siti Nurhaliza. Biar lar dier nk menunjuk pon. Dah dier Kaya. Kalau aku kaya pon aku menunjuk jugakk

  11. byse r manusia memang semula jadi di lahirkan dengan perasaan hasad dengki dan iri hati…2 komen di atas yang mengkritik dato’siti nurhaliza itu ada benar dan salahnya…cuma,bahasa yang digunakan agak kasar,biadap,melampau dan kurang ajar!senag cerita,kata2 orang yang tak berpendidikan dan tak bermoral…cik adik oi,kalau nak mengutuk pon sila lah guna bahasa yang sopan sedikit yer!we r Malaysia…yang koemn tu agame islam ke x?…islam ajar cara bertutur macamana???jagalah sedikit tutur bicara tu yer,jangan sampai satu hari nanti memakan diri..yang salah tetap salah,tapi apakan daya kita sesama islam nak mengeji dan menghina ornag sesuka hati sebiadap itu???sebelum berbicara,gunakan akal untuk mengatur patah perkataan!dosa,pahala,syuraga,neraka semua tu kerja Allah s.w.t…trima kasih!:)>-

  12. huahuahua…jelesnya korang ngan CT.
    she is the most bussniess minded artis in M’sia.
    and she work hard to get what she want.
    so…she deserved it wokey..
    klu korang nak..keja keras la mcm CT.jan dok ngumpat kejayaan org.

  13. stupid buffalo….korang…:d

  14. ad0i…. betina dua oang kt atas tuh pehal..??? Ct ade usik k0wunk ke..?? xd0p kan.. sesen p0wn beliau xminta kt hangpa nt0k beliau wt pape…. lau nk oang taw k0wunk wtpe tiap2 ari.. tgkap gmbr.. upl0ad lam FB… da berangan sgt nk jdik artis….
    k0wunk tuhan ke nk tntukan beliau xkn ade ank… itu urusan tuhan…. ka0 tuh p0wn l0m tentu ley ade anak… lau ade p0wn l0m tentu smpurna… kite sbg manusia sepat0tnye xperlu d0akan keburukan oang… sebl0m nk ngata oang chermin diri k0wunk d0lu… lau muka tuh xhel0k… t0ksah ler d0k mengata oang… better k0wunk jg tepi kaen sndirik.. sedey t0l ngan p0mpuan2 skunk… huh!dungu..!

  15. miss_petronas says:

    korg nk cte2 sal agama n ulama2 ni korg pnye agama dh ckp sgt ke??
    yg kap sal bgus xde zuriat tu dh d kre mencaci tau..
    dlm agama mencaci tu perbuatan syaitan je..
    ko kwn dgn syaitan er “syaitann” yg kuang ajak tu..???
    kn smua kejadian Tuhan yg tentukn..
    sgal tol r mu ni..
    doldoldoldoll….:-?

  16. betul 2.nak ckp pasal,padahal agame sendiri pun x terjaga.hmmmmmmmmmmmmmmmmm
    renung-renungkan lah ye.

  17. xpayahla korg nk sibuk pasal ct tue..die tue kaya sebb usaha die sendiri..org bcerita pasal die,sebb die artis..kalo korg nk femes n masuk media,jd la artis..stakat nk popular xpayah la… buktikan awk tue boleh jd mcm ct,bru leh citer..

  18. Hamba Allah says:

    Amiyra/Exzona :

    Anda berdua mengaibkan org lain dgn kata2 yg amat dasyat skali..Adanya zuriat atau tidak, itu bukan kerja kita..Itu seme kerja Allah!! Kata2 “padan muka” itu umpama anda mengutuk kejadian Allah!! Setiap wanita ada naluri keibuaan…Apa perasaan anda berdua sekiranya anda berkahwin nnti dan tidak dikurniakan zuriat oleh Allah..dan org lain akan mengeluarkan kata2 yg sama seperti ini…apa perasaan anda???

  19. kurang ajar bdk pmpuan 2 ekor kt atas.. klau kau sakit ati x nti kau xde zuriat sume org ckp padan muka.. x pun org ckp kau MANDUL!!! hrap2 ade org doakan kau MANDUL!! siti x kacau idup kau tau x??

  20. Sayang sangat dato CT

  21. kau ni kenapalah ade perasaan hasad dengki.. kau nak cakap pasal jenazah ke ape ke.. bila ade perasaan hasad dengki ni kau gerenti masuk syurga ke.. yang lagi sekor tu pun..

  22. AMYRA&EXONA..lain kali sblm komen..fikir dulu dik..jangan main sedap mulut jer..korang tu baik sgt dah ker??apapun keburukan CT..itu urusannya dengan ALLAH..kornag menyumpah CT dengan PADAN MUKA x de zuriat..korang x takut ker nanti ALLAH balas perangai buruk korang dengan x mengurniakan zuriat buat korang suatu hari nanti..biarlah CT dengan kehidupanya skrg..dia jadi kaya raya pun..sbb dia berusaha…lagipun rasanya dia bukan x pernah membelanjakan hartanya ke jalan ALLAH..jadi biarlah dia belanjakan hartanya mengikut kemampuannya..semua atas hasil kerja kerasnya selama ini..lain kali jaga mulut…kena ingat..KERANA MULUT BADAN BINASA!!!

  23. Masyaallah busuknya hati.Tengok nasib diri sendiri dulu sblum menilai nasib org lain.

  24. Rupa paras adalah ciptaan Allah SWT…manusia xde hak untuk menilai kebesaran anugerahNYA.FITNAH adalah satu dosa besar.BERTAUBATlah sblum nafasmu terhenti.

  25. mohd khairuddin muda says:

    di dalam mencarikebahagian janganlah dilupakan amal baik dan sentiasa berwaspada tentang pembangunan yang membinasakan diri dan ugama masa indah itupun walaumanis tak semestinya berkekalan tetpi masa derita pun kalau diperhatikan pun ada hikmahnya

  26. mohd khairuddin muda says:

    perhatikanlah manis kehidupan dengan mata hati sentiasa menilai perasaan dengan kias diri menhiasi peribadi dengan iman hiasi iman degan mengingati mati

Speak Your Mind

*