(Gambar) Aksi Krisdayanti Bercium Dengan Kekasih, Raul Lamos

krisdayanti, kekasih krisdayanti, raul lamos

Raul Lamos dan Krisdayanti


Krisdayanti dikecam hebat oleh media Indonesia dan rakyat Indonesia sendiri kerana, Krisdayanti bercium dengan kekasihnya, Raul Lamos dikhalayak ramai. Gambar Krisdayanti bercium dengan Raul Lamos tersebar seluruh internet dan media Indonesia.

Pelbagai pihak menyuarakan kecaman terhadap aksi tidak senonoh Krisdayanti dikhalayak ramai. Group ‘Say No To Krisdayanti’ dibina dengan menggunakan gambar profil ciuman mesra KD dan kekasihnya telah mendapat maklum balas sangat drastik. Belum pun 24 jam laman tersebut telah mencapai sebanyak 2,327 ahli dan memberi pelbagai komen. Teruskan membaca untuk melihat gambar Krisdayanti bercium dengan Raul Lamos.


krisdayanti, raul lamos

Krisdayanti dan Raul Lamos


Krisdayanti dianggap berani bercium dengan kekasihnya, Raul Lamos biarpun umum mengetahui Raul Lamos masih suami Athalia. Ketika ditanya, Krisdayanti tidak kesah dengan imej buruk yang bakal diterima kerana apa yang penting bagi beliau ialah kebahgiaan hidupnya.

Tak sabar tunggu apa pula komen Athalia bila melihat suaminya, Raul Lamos bercium dengan Krisdayanti? Nasib baik lah Anang sudah ada pengganti.

krisdayanti, raul lamos, kekasih kris dayanti

Aksi bercium Krisdayanti dan Raul Lamos


krisdayanti, kekasih krisdayanti, raul lamos

Raul Lamos bercium dengan Krisdayanti dikhalayak ramai

Comments

  1. KD keterlaluan amat ya nggak punya hati dan nurani tuggu mereka bercerai dulu baru lu mesra2an di depan umum Kd dah gatel ya… Seperti prempuan yang tidak laku sja :(:(:(:(

  2. randa_siang says:

    apa sudah jadi gn artis skg ni.. mcmna mo jadi ikon peminat klu gni la jadahnya.. sedih amat oo .. KD keterlaluan…

  3. DASAR.. WANITA JALANG… jangan jangan kalo ke MEKAH cuma pesiar kaliii …. DASAR

  4. Jijik banget.
    berani banget ya tuh orang ciuman di depan umum. Gak malu apa? [-(
    Najis tra-la-la deh -____- :-\”

  5. Wak Kertopo says:

    Dasar ibu / janda yang tak sedar diri…
    Lagak bagai perempuan murahan ( simpanan Raul ) aja

  6. Wak Kertopo says:

    Dasar ibu / janda yang tak sedar diri…
    Lagak bagai perempuan murahan ( simpanan Raul ) aja
    Amat kotor lagi jelik…..najissss….

  7. wah wah dah boleh pada marah2 ma krisdayanti. nanti malah dosa lho. bukankah KD itu Ciptaan Allah. Sang pencipta itu marah jika yang menciptakan dijelek2in ma sesamanya. semua harus istigfar

  8. gatalllll ya…..

  9. lucia carvalho says:

    Nice and Romantis

Speak Your Mind

*