Aksi Cium Mulut Pelakon Spa Q, Nik Zaris Nellydia

nik zaris nellydia, nik zeris nellydia, nik zaris nellydya

Mari main cium-cium -Nik Zaris Nellydia-


Nik Zaris Nellydia atau Nelly pelakon Spa Q musim pertama dan kedua walaupon usia nya baru mencecah 16 tahun sudah pandai beraksi cium mulut dengan teman lelaki nya. Apabila ditanya perkara ini Nik Zaris Nellydia menjawab,

“Itu sebenarnya cuma satu permainan yang dibuat sewaktu Hari Raya Haji tempoh hari. Mama buat ‘makan-makan’ jadi sepupu, saudara mara dan kawan-kawan dijemput hadir ke rumah. Kami kemudiannya bermain pas kad dari mulut ke mulut dengan disaksikan keluarga saya termasuk mama, kakak dan adik-adik. Mereka tiada masalah pun dengan perkara ini, malah saya ada gambar-gambar lain yang menunjukkan kehadiran mereka,” ujar Nelly yang kini berada di Jakarta. Mengikut perancangan, dia dan keluarga yang bercuti di sana akan bertolak pulang petang ini (semalam).

Walaupon hanyalah permainan, adakah itu permainan yang baik? Mungkin keluarga Zaris Nellydia boleh mencuba konda kondi, galah panjang ataupon monopoly nak nampak western sedikit. Bukan main cium-cium tak kira halal haram. Tak tahu lah apa nak jadi dengan dunia sekarang. Keluarga pon dah macam tu tak mustahil anak lagi dahsyat.

Comments

  1. Dalam Islam, tak kisahla mama ke, papa ke, yang bagi kebenaran, yang salah, tetap salah. Yang haram tetap haram. Jawapan biarlah berdasarkan agama anda.

  2. Betul tu, sya sokong cheche…artis skrg ni mcm tk takut dosa..kelakuan dh mcm artis barat..dorang tu dh tentu la kafir…tk kn awak yg ISLAM pn nk buat mcm mana artis barat buat…sedar2 la diri..dunia makin tua…takut mati tk sempat nk bertaubat je..Nauzubillah…

  3. nabil, perempuan mcm ni ke kau nak jadikan bini? Ekau jangan menyosal nanti. lu pikir la sendiri!

  4. masalah keluarga yg terlebih bersosial la ni.. keluarga alaf baru.. ‘open minded’.. ‘sporting’.. mak xde pegangan agama.. ayah takde batu.. buat malu ISLAM jek… artis ISLAM malaysia jgnla jd mcm artis ISLAM indonesia yer..

  5. woi…..apsal korg kolot nk mampus…biar la die nk wt ape pn…mcm korg 2 bagus sgt nk komen2 org…cermin diri 2 dulu la wei…

  6. lu pikir la sendiri says:

    sume org kt dunia ni same je….kite je yg belagak mcm baik nk condem2 org…yg byk kutuk 2 korang 2 baik sgt ke…klu setakat nk condem2 org xpyh la wei….

  7. gua igt kan pic ape la td…stakat pic mcm ni pn kecoh 1 dunia…gile zaman kuno org yg kondem2 die…biar r die….skrg ni standard r benda2 mcm 2.kt luar sane byk g benda yg lg dahsyat dari ni….bukan pic die beromen pn…bodoh btl la

  8. JANGAN JADI ORANG KUNO NAK MAMPUS BOLEH X ?????
    GAMBAR MCM 2 PUN NAK KECOH

  9. kuno abah kau lah..
    kau kate ni biase? ini haram nama nye berdosa.
    aku sedar aku takdelah baik sangat tapi aku belum sampai tahap mengagungkan yang haram lagi
    kalau dah tersesat tu kembalilah..

  10. John Kamal says:

    kuno abah kau lah
    memang aku takdelah baik sangat tapi tak sampai tahap mengagungkan yang haram
    kembali lah kalau agak2 dah tersesat..

  11. sarah mangkuk hayun says:

    sarah asal ko ni mangkuk hayun r…agak2 r jgn tnjuk sgt kejahilan agama ko tu bangang

  12. hahaha
    emo nak mampus
    bdh punye org

  13. ceh..ko ni liya,lu pikir la sendiri ,xxx orang yang same ker???nama je lain..tapi style tulis tu same…hahahah

  14. hahaha betul..dia sokong sangat macam tu..coz die pun mcm tu juge…atas2 komen dia tu sume orang yang same tue..name jer lain..:d

  15. biar die kena petir kilat…

  16. agak begong!!!:d

  17. zieeeeeeee says:

    hermmmm..tahapa2 la budak2 zaman skang….benda2 yg dah terang2 haram pon nak sokong lagi ka..nobody is perfect but we can be a better person kan.sekurang2nya menyampaikan apa yg baik bukanka digalakkan dlm islam…org yg mengetahui sesuatu keburukan mestilah menegurnya supaya terlepas dr dosa bersubahat:d

  18. kakak n adik same jer….buruk perangai!!!!

  19. dia merayakan hari raya haji dengan cara macam tu? tak patut la….

  20. terkezuuutt!! ak mbcenye.. dpn2 mama n famlily dier ley wt cm2…lau dpn family ak… dh kne parang dh rsenye..huhu.. dier plak mcm x bsalah jerrrkk..

  21. bodohny ko nir

  22. cbb ko pun cm gtu

  23. betul tu

  24. twu xpe

  25. miss_petronas says:

    adk n akk same jew..
    huhuhuuu..!!
    aku pn xla bek sgt tp tau batas agam je..!!
    Ya Allah,jauhkn lhh..!!
    :-?

  26. sy pon sokong gak….bwk2 ler taubat…mati xkira usia…

  27. ko ckp mcm ni sb ko pon jenis yg xde agama…xpk halal haram…bodoh ke apa….m

  28. btoi2 m & pergh…xb pgai dia pon sama kot…sb tu benda haram pon jd halal….

  29. mmg btoi…gn nama jer len tp org sama…sb dia pon pgai sama xpon lg teruk sb tu apa yg haram dia sokong…

  30. adk bradik sm sj kelakuan!!!!!:o

  31. adk bradik sm sj kelakuan…!!!!mybe mak bpk dorang ni dayus kot tgk ank2 mcm 2!!!!

  32. nellydia,ape yg u wt 2 mmg salah . tp 2 mgkn di luar jankaan u . i hope u x ulangi lg kslahn yg sme k . . i da lme x dgr khabar berite tntg u . .
    tbe2 dgr charm ney . . jb x sdp la . .
    as long as u know,i ney membe klz u dlu . .
    x tau la u egt lg ke x . .

  33. doakan moga semua muslimin beroleh petunjuk dan belajar lebih agama agar dpt bezakan mana yg patut dibuat dan mana yg tak patut dibuat, kt dunia boleh buat mcm2 tanpa perasaan takut pd Allah,akhirat nanti tahulah nasib camna..

  34. smuo plakon mcm taik masing2 x ingat ALLAH S.W.T
    :-w

  35. bdok punya bertina…kalaw aku jadi bf ko aku reject ko neyh……….muka macam ko nie kt pasar malam berlambak tk trkira aku nk kira lg lawa drp ko neyh pown de….setakat muka macam ko neyh aku tk pandang larh…….

  36. setakat muka macam nie kt pasar mlm berlambak lg lawa dri ko pown de…….aku tk pandang perempuan macam ko nie…..dh larh tk lawa buat benda tk baik……..bdok punya perempuan

  37. mulutlaser says:

    dy da biase buat bnda2 ni,cbb tu dy x kisah pon!!! yg korg dok mengarut ni ap hal???wat sakit jw je!!! bio la dy n famly dy wat suka2 ht dy,da mak bapk dy cam tu,ikut la semua keturunan dy. yg kita2 ni jg la ank bini kite…jgn dok mgata org ttiba ank cucu kte lak wat perkara x senonoh. amin.

  38. prihatin says:

    nape nak ikut cara orang kafir.kite kan orang islam,menyentuh bukan muhrim ni kan lebih haram dari babi paham babi…babi,ni lagi cium mulut,ni memang yahudi bertopengkan melayu islam…..x kira la sape la komen,klu buat salah terima je lh.ookkk

  39. pukihangpa nik zaris, tak kisah la puki mama hang jantan lain pun dah sapu.. member aku dah jilat puki mama kau,

  40. masa RAYA HAJI lak tu… :) sgt “hebat” org melayu skrg. saye TABIK

  41. apekeskoni?????? says:

    mak ngn bpak mcm org xde agama..ank join skaki!!

  42. ade plak raye haji main mcm 2..org gi masjid,ko sibok cium molot..ni mesti kes kurang didikan agama..apepon,hope ko brubah la ye…

  43. haha…btul2..nama je tukar tp org yang sma, xpun geng2 dia yang nk skong dia…alah..dia kat luar cm tu kot coz tu la dia support je org buat bnda tu.ntah2 kzen2 artis ni yg komen..huhu

  44. apa lu kesah. mak bapak dia org key hell. takde kisah punye.

Speak Your Mind

*